Handelsbetingelser

Betaling
Pretty labels modtager betaling med VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Hvis du har et Dankort med et Visa på ( et Visa Dankort ), så kan du uden problemer betale med det. Men har du et rent Dankort uden Visa, kan vi desværre lige nu, ikke modtage din betaling.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Pretty labels bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Pretty labels leverer via postnord eller Dao – der kan være op til en uges produktion, da alt håndlaves efter input fra kunden.

  • Alle ordrer sendes med Postnord eller Dao
  • Vi sender pt. kun til Danmark
  • 1-5 hverdage fra afsendelsen
  • Fra 40 kr. i levering

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Pretty labels vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering og reklamationer rettes først henvendelse på mail til kontakt@prettylabels.dk og reklamationer sendes efter indgået aftale til:

Pretty labels
Astershaven 47
2765 Smørum

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.
Her efter vil din ordre beløbsstørrelse blive tilbagebetalt via bank overførsel, senest 14 dage efter varene er kommet retur.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@prettylabels.dk
I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Det er ikke muligt at nægte modtagelse som en form for fortrydelse.

Varer som er designet på kundens foranledning, kan ikke returneres. Dette gælder f.eks. en postkasse sticker, hvor egne navne og husnummer er tilføjet.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: kontakt@prettylabels.dk